مدرسه کسب و کار کارابیز

با کلاس‌های آنلاین تاملند آشنا شوید

با کلاس_های آنلاین تاملند آشنا شوید

 

کلاس‌های آنلاین تاملند با هدف ایجاد بستری مناسب برای یادگیری صحیحی دروس ایجاد شده‌اند. موفقیت در آزمون کنکور به عوامل زیادی بستگی دارد. از میزان و کیفیت درس خواندن گرفته تا نحوه تست زدن، مدیریت زمان، مدیریت استرس و همینطور بازیابی درست اطلاعات در جلسه کنکور، همه و همه جزو عواملی هستند که اگر به درستی اجرا شوند، موفقیت در کنکور را رقم می‌زنند. همان‌طور که می‌دانید، مطالعه نکات کنکوری بخش بسیار مهمی از مسیر شما تا این آزمون را تشکیل می‌دهد. هر چقدر هم در مدرسه شاگرد زرنگی باشید و نمراتتان بالا باشد، برای موفقیت در کنکور نیاز دارید تا بدانید در ذهن طراح سوال چه می‌گذرد و چه انتظاری دارد.

گاهی هم ممکن است در شرایطی باشید که خواندن برای آزمون کنکور را دیر شروع کرده و حالا وقت چندانی ندارید. بنابراین مهم‌ترین نکته برای شما این است که بدانید از چه مباحثی سوالات بیشتری در کنکور مطرح می‌شود؛ تا مستقیما سراغ خواندن آن‌ها رفته و نتیجه مورد نظرتان را در این آزمون کسب کنید. حالا تام‌لند شرایطی برای شما فراهم کرده تا هم در خانه بمانید و هم از نتیجه تجربیات بهترین اساتید ایران چه در دروس تخصصی کنکور و چه در دروس عمومی کنکور بهره‌مند شوید. آن هم با برگزاری دوره مجازی کنکور که در قالب کلاس‌های مختلفی برگزار می‌شود:

 

 

کلاس‌های آنلاین تاملند سالیانه

در کلاس‌های آنلاین تاملند سالیانه عملا کلیه مباحث درسی به طور کامل تدریس می‌شود. این یعنی دوره تمام دروس به شیوه کنکوری و با روشی موثر که شما را هرچه بیشتر برای آزمون کنکور آماده می‌کند. در کلاس سالیانه، دروس سال‌های دهم، یازدهم و دوازدهم تدریس می‌شود. حالا تفاوت این کلاس با کلاس درس مدرسه چیست؟

بخوانید :   عربی کنکور و بهترین روش یادگیری آن

در مدرسه، شما همه دروس را به شکلی یاد می‌گیرید تا در امتحانات تشریحی پایان سال نمرات خوبی کسب کنید. اما در کلاس سالیانه تام‌لند، همه این دروس یک بار دیگر با در نظر گرفتن نکات کنکوری تدریس می‌شوند. در حقیقت اساتید این کلاس، با اشرافی که نسبت به سوالات کنکور دارند، آموزش دروس را به گونه‌ای پیش می‌برند که شما با جزیی‌ترین نکاتی که به تست زنی در کنکور کمک می‌کند، آشنا خواهید شد.

کلاس سالیانه نسبت به کلاس نکته و تست و همینطور همایش‌ها، زمان بیشتری به طول می‌انجامد و در عوض نکات بیشتری نیز در آن گفته می‌شود.

 

 

کلاس نکته و تست نیترو

حالا نوبت به بررسی کلاس‌های آنلاین تاملند  نکته و تست می‌رسد. اگر با یک جمله بخواهیم این کلاس را معرفی کنیم، می‌توان گفت کلاس نکته و تست حالت فشرده کلاس سالیانه است. در این کلاس اساتید باتجربه کنکور، در ۸ تا ۱۲ جلسه دروس تخصصی کنکور و در ۵ تا ۸ جلسه دروس عمومی کنکور را به شیوه کاملا تستی و کنکوری به شما آموزش می‌دهند. درحقیقت کل مطالب درسی با سرعت خیلی بالاتری تدریس می‌شود؛ به این ترتیب جمع بندی دروس در زمان بسیار کمتری انجام می‌شود.

هرچه به آزمون کنکور نزدیک‌تر می‌شوید، نوبت به این می‌رسد که دروس تخصصی و عمومی را برای خودتان دوره کنید. اما اگر به تنهایی بخواهید این کار را انجام بدهید بسیار وقت‌گیر و طاقت فرسا خواهد بود. زیرا مباحث درسی بسیار زیاد بوده و به جای جمع‌بندی، ذهنتان بیشتر پراکنده می‌شود.

کلاس نکته و تست نیترو تام‌لند دقیقا به همین منظور طراحی شده تا مطالبی که در طول سال یاد گرفتید را برایتان نظم دهی کند. در حقیقت در این کلاس، اساتید مطالب را به صورت کاملا دسته‌بندی شده به شما آموزش می‌دهند. این کلاس‌ها عموما در ماه‌های منتهی به کنکور برگزار می‌شوند و معلم‌ها روی مباحثی که بیشترین بودجه‌بندی سوالات کنکور را در اختیار دارند تمرکز می‌کنند.

بخوانید :   روش مطالعه درس روانشناسی رشته انسانی

تمام تلاش آن‌ها بر این است تا دانش‌آموزان را با ذهن طراحان سوال کنکور آشنا کرده و از این طریق به موفقیت آن‌ها در آزمون کنکور کمک کنند. اما برای شرکت در کلاس نکته و تست ما با سه گروه دانش آموز روبرو می‌شویم:

 

دسته‌بندی دانش‌آموزان در کلاس‌های نکته و تست تاملند

گروه اول: دانش‌آموزانی هستند که  تا این لحظه هیچ تلاشی برای موفقیت در کنکور انجام نداده و جزو شاگردان ضعیف محسوب می‌شوند.

شما با شرکت در این کلاس و نکاتی که معلمان در جمع‌بندی دروس به آن‌ها اشاره می‌کنند، ۳۰ تا ۴۰ درصد به اطلاعات شما اضافه شده و با همین میزان اطلاعات می‌توانید قبولی در آزمون کنکور را به دست بیاورید.

گروه دوم: دانش‌آموزانی هستند که تا این لحظه به ۳۰ الی ۴۰ درصد از مباحث درسی اشراف دارند. اما فرصتی برای خواندن باقی مباحث برایشان باقی نمانده است.

در این حالت نیز شما می‌توانید با شرکت در کلاس‌های نکته و تست، مطالبی که از قبل خواندید را در ذهنتان تثبیت کنید. شما می‌توانید نکات کنکوری مرتبط با آن‌ها را نیز باد بگیرید. علاوه بر این، ۳۰ الی ۴۰ درصد دیگر به دانش شما افزوده می‌شود. بنابراین آمادگی شما افزایش خواهد یافت.

گروه سوم: دانش‌آموزانی هستند که همین حالا نیز جزو شاگردان قوی محسوب می‌شوند.

این دسته با برنامه‌ریزی منظم، همه مباحث کنکور را مطالعه می‌کنند. در این حالت نیز با شرکت در کلاس نکته و تست، نه تنها اساتید همه مطالب را در ذهن شما تثبیت می‌کنند، بلکه روی مبحث مدیریت زمان نیز تمرکز کرده و سرعت تست زنی شما را افزایش می‌دهند. علاوه بر این اعتماد به نفس شما در پاسخ به تست کنکور افزایش می‌یابد. این در نتیجه یادگیری نکات مهم و کاربردی در کلاس‌های نکته و تست است.

بخوانید :   با اصل۹۰/۱۰ استرس‌های زندگی را کاهش دهید

 

 

مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌شود:

 

 

 

کلاس‌های آنلاین تاملند در قالب همایش‌ها

همایش‌ها درواقع کلاس‌هایی یک یا دو روزه هستند که در زمانی بسیار نزدیک به کنکور برگزار می‌شوند. همایش‌ها در سالن‌های بزرگ با تعداد شرکت کنندگان زیاد برگزار شده و عموما از صبح تا عصر به طول می‌انجامند.

حتما شما هم برای دروس عمومی یا درس‌های شیمی و زیست‌شناسی با این مشکل مواجه شده‌اید که بعد از خواندن مباحث مختلف، قسمت‌هایی از درس از ذهنتان فرار می‌کند. این همایش‌ها دقیقا به همین منظور طراحی شده‌اند تا در زمانی کوتاه و به صورت فشرده، مطالب فرار دوباره برایتان تکرار شود.

همانطور که گفتیم، به موفقیت رسیدن در آزمون کنکور به عوامل زیادی بستگی دارد. اما تام‌لند همین جا در کنار شماست تا سختی‌های این مسیر را هموار کند. این کار به شما کمک می‌کند تا با اعتماد به نفس بیشتر و دانش وسیع‌تری در این آزمون شرکت کنید.

 

 

 

 

این مطلب را در شبکه های اجتماعی با دوستانتان به اشتراک بگذارید

آخرین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 7 =

#iguru_button_6621278b3078b .wgl_button_link { color: rgba(255,255,255,1); }#iguru_button_6621278b3078b .wgl_button_link:hover { color: rgba(255,255,255,1); }#iguru_button_6621278b3078b .wgl_button_link { border-color: rgba(196,22,28,1); background-color: rgba(196,22,28,1); }#iguru_button_6621278b3078b .wgl_button_link:hover { border-color: rgba(255,187,23,1); background-color: rgba(255,187,23,1); }#iguru_soc_icon_wrap_6621278b84eaf a{ background: transparent; }#iguru_soc_icon_wrap_6621278b84eaf a:hover{ background: transparent; border-color: #c4161c; }#iguru_soc_icon_wrap_6621278b84eaf a{ color: #acacae; }#iguru_soc_icon_wrap_6621278b84eaf a:hover{ color: #ffffff; }