کلاس آنلاین فیزیک

زمان مطالعه 3 دقیقه
کلاس آنلاین فیزیک

فیزیک یکی از اساسی ترین دروس رشته علوم تجربی و ریاضی و فنی می باشد، یعنی افرادی که این دو رشته را برای تحصیل انتخاب می کنند باید در درس فیزیک پایه نسبتا قوی داشته باشند، بنابراین از اهمیت بسیار بالای این درس می توانیم به این نتیجه برسیم که کلاس های آموزشی بسیاری برای درس فیزیک تشکیل خواهد شد، این کلاس ها می توانند خصوصی یا گروهی – حضوری یا آنلاین باشند، در این مقاله آشنایی با کلاس آنلاین فیزیک در پایه های تحصیلی متفاوت مد نظر ماست.

درس فیزیک در رشته ریاضی و فنی در هر سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم وجود دارد که برای هر کدام از این پایه های تحصیلی کلاس آنلاین فیزیک به صورت جداگانه برگزار خواهد شد، دانش آموزانی که می خواهد از پایه در این درس قوی باشند بهتر است از سال دهم در این کلاس های آموزشی شرکت نمایند، درس فیزیک خصوصا در رشته ریاضی بسیار پر اهمیت می باشد زیرا در بیشتر رشته های دانشگاهی که زیر مجموعه این رشته هستند درس فیزیک یکی از اساسی ترین دروس می باشد.

در رشته علوم تجربی نیز درس فیزیک یکی از دروس پایه و تخصصی است که دانش آموزان باید اهمیت زیادی برای آن قائل شوند، در این رشته نیز درس فیزیک در هر سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم ارائه می شود.

حال دانش آموزان برای یادگیری بهتر و بیشتر این درس می توانند در کلاس های آموزشی شرکت کنند، این موضوع به دانش آموزان کمک می کند که از پایه در این درس قوی عمل کنند، کلاس آنلاین فیزیک یکی از انواع کلاس های آموزشی می باشد که دانش آموزان در هر نقطه ای از کشور که باشند امکان شرکت در آن را دارند.

کلاس آنلاین فیزیک هم برای دانش آموزانی که سطح ضعیفی در این درس دارند و هم سطح بالایی دارند کاربردی است، خصوصا اگر آن ها بتوانند در کلاس اساتیدی شرکت کنند که نحوه تدریس خوبی دارند، زیرا این اساتید با علم و تجربه ای که در سال های متمادی تدریس خود کسب کرده اند می توانند سرفصل های بسیار مهم فیزیک را با زبانی ساده تر به دانش آموزان آموزش دهند.

دانش آموزان سطح بالاتر نیز می توانند در قسمت هایی از این درس که کمی برای آن ها مشکل بوده است نقطه ضعف خود را رفع کنند و به یادگیری در سطوح بالاتر بپردازند. یادگیری این درس از پایه در کنکور دانش آموزان رشته علوم ریاضی و علوم تجربی نیز بسیار تاثیرگزار است.

یک کلاس آنلاین فیزیک خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

اگر بخواهیم از ویژگی های یک کلاس آنلاین فیزیک کارآمد که برای دانش آموزان پربار باشد صحبت کنیم باید بدانیم که در ابتدا فردی باید به تدرس درس فیزیک بپردازد که توانایی ساده سازی مطالب پیچیده و دشوار این درس را داشته باشد، زیرا درس فیزیک در کنار جذابیتی که دارد درس نسبتا دشواری نیز هست.

همچنین تمامی دانش آموزان باید فرصت پرسیدن سوالات و اشکالات خود را داشته باشند زیرا فیزیک درسی است پر از مسئله، ممکن است دانش آموزان در حل این مسائل مشکلاتی داشته باشند.

درس فیزیک با ریاضیات عجین شده است و دانش آموزان برای این که بتوانند درس فیزیک را به خوبی متوجه شوند باید در درس ریاضی نیز سطح خوبی داشته باشند، بنابراین یک کلاس آنلاین فیزیک کارآمد کلاسی است که دانش آموزان آن برای یادگیری دروسی که به این درس نیز مرتبط است زمان بگذارند.

بهتر است دبیر در پایان هر جلسه برای دانش آموزان مسائلی را مشخص نماید تا دانش آموزان تا شروع جلسه بعد به حل این مسائل بپردازند و اگر مشکلی در این درس برای آن ها وجود داشت از دبیر بپرسند.

داشتن جزوه برای درس فیزیک یکی از الزامات کلاس آنلاین می باشد، البته که تدریس بر اساس کتاب درسی باید در اولویت باشد اما برای ساده تر توضیح دادن برخی از قسمت های کتاب باید از جزوه استفاده شود.

تیم تحریریه تام‌لند

آموزش اصولی ساخت ویدیو، معرفی ابزارها و تجهیزات تولید محتوای ویدیویی و کمک به خوانندگان عزیز برای ساخت ویدیوهای باکیفیت و پربازده، هدف اصلیِ تیم تحریریه تام‌لند است.

پشتیبانی و مشاوره تام‌لند

اگه برای ثبت‌نام و شرکت در کلاس‌ها،نیاز به مشاوره داری شماره‌ات رو بذار تا باهات تماس بگیریم

"*" indicates required fields

جدیدترین ها

عضویت در خبرنامه تام‌لند

جهت دریافت رایگان به روزترین مقالات تام‌لند پست الکترونیک خود را وارد نمایید

مطالب پیشنهادی تام‌لند

به گزارش ایسنا، شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه امروز سه شنبه به ریاست دکتر مسعود پزشکیان و با حضور سران قوای مقننه و قضائیه، ماده واحده نحوه تعیین سهمیه مناطق داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۴ را بررسی کرد. در این جلسه مقرر شد که نظام نامه جدیدی برای سهمیه بندی عادلانه مناطق داوطلبان تدوین شود که بر اساس تفکیک سهمیه های کنکور به صورت استانی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا، سازمان سنجش آموزش کشور جدول زمان بندی ثبت نام و برگزاری آزمون های سراسری و دکتری سال ۱۴۰۴ را اعلام کرد. بر این اساس، ثبت نام برای نوبت اول کنکور سراسری از ۲۰ آبان امسال آغاز شده و تا ۲۶ آبان ادامه خواهد داشت. نوبت اول این کنکور در روزهای ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴ برگزار می شود.

به گزارش جماران، عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، درباره تغییرات کنکور اعلام کرد که مدل کنکور تغییری نخواهد کرد. وی اظهار داشت: (در مدل قبلی، دانش‌آموزان تنها به تست‌زنی مشغول بودند و دبیرستان‌ها عملاً نقش خود را از دست داده بودند. پیش از این، آمار قبولی مدارس غیرانتفاعی در رتبه‌های بالای کنکور بیشتر بود؛ اما اکنون دانش‌آموزان مدارس دولتی موفقیت بیشتری دارند.)

به گزارش خبرگذاری ایسنا، ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو فقط بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته از مهرماه ۱۴۰۳ برای دانشگاه آزاد اسلامی شروع می شود