شش دانشگاه برتر برای مهاجرت هنری ها

زمان مطالعه 3 دقیقه
[sharethis-inline-buttons]

شش دانشگاه برتر برای مهاجرت هنری ها

 

 

 کالج سلطنتی هنر انگلستان

این مرکز در سال 2021 رتبه اول را در میان بهترین دانشگاهها و مراکز آموزشی هنری دنیا به دست آورد .

این دانشگاه ارائه دهنده تحصیلات تکمیلی در جهان است و صرفا به مقوله هنر و طراحی می‌پردازد. کالج انگلستان سال 1837، به عنوان مدرسه طراحی دولتی تاسیس شد. در سال 1857، به دانشکده آموزش عادی هنر تغییر نام داد و در سال 1896، به کالج سلطنتی هنر بدل گشت و در آخر در سال 1967، با دریافت منشور سلطنتی به دانشگاهی مستقل تبدیل شد .

گفتنی است کالج سلطنتی هنر سالیانه میزبان تعدادی از نمایشگاه‌ها، گفتگوها و رویدادهاست که اغلب به صورت رایگان برگزار می‌شوند. بعلاوه، این دانشگاه دارای پردیس‌هایی در کنزینگتون جنوبی، باترسیا و وایت سیتی است .

 

دانشگاه طراحی پارسونز

دانشگاه طراحی پارسونز، در سال ۱۸۹۶، در گرینیچ شهر نیویورک تاسیس شد. در آن زمان، اولین مرکز هنری ارائه کننده‌ی دوره‌هایی در زمینه طراحی مد‌، تبلیغات، طراحی داخلی و طراحی گرافیک بود و الان دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد را در حوزه‌های مختلف هنری از طراحی معماری گرفته تا طراحی پارچه و طراحی محیط زیست شهری ارائه می‌کند.

 

موسسه فناوری ماساچوست

دانشگاهی خصوصی در شهر کمبریج ماساچوست است. این مرکز در سال 1861، تاسیس شد و هدف آن “دانش بیشتر و آماده سازی دانشجویان در زمینه علوم، فناوری و سایر رشته‌های تحصیلی است که به نفع امروز ملت و جهان است .

موسسه فناوری ماساچوست ۸۵ جایزه نوبل، ۵۸ مدال ملی علوم و ۲۹ مدال ملی فناوری را کسب کرده است و اکتشافات علمی و پیشرفت‌های فناوری بسیارش شامل اولین سنتز شیمیایی پنی سیلین، توسعه رادار، کشف کوارک‌ها و اختراع حافظه هسته مغناطیسی است که امکان توسعه رایانه‌های دیجیتال را فراهم می‌کند..

در حال حاضر دارای 5 دانشکده همچون معماری و برنامه‌ریزی، مهندسی، علوم انسانی، هنر و علوم اجتماعی، مدیریت و علوم است.

این مرکز در سال ۱۸۶۱، در محوطه‌ای به وسعت بیش از ۱۶۸ هکتار تاسیس شد و اکنون دارای ۱۸ خوابگاه دانشجویی، ۲۶ هکتار زمین بازی، ۲۰ باغ و فضای سبز و همچنین بیش از ۱۰۰ اثر و پرفورمنس هنری است .

 

 دانشگاه هنر لندن

دانشگاه هنر لندن  بزرگترین موسسه آموزش عالی اروپا که به مطالعه مد، هنر، طراحی و هنرهای نمایشی اختصاص دارد. این دانشگاه، دارای شش دانشکده مجزاست که بین اواسط قرن 19 و اوایل قرن 20 تاسیس شدند. دانشگاه هنر لندن که قبلا با عنوان انستیتو لندن شناخته می‌شد، در سال 2003، بعنوان دانشگاهی جامع معرفی شد.

این دانشگاه، بزرگترین دانشگاه تخصصی هنر و طراحی اروپاست که بیش از 19000 دانشجو از بیش از 130 کشور جهان دارد .

جالب است بدانید، دانشگاه دارای موزه‌ای متشکل از فعالیت‌های داانشجویان این دانشگاه است .

 

دانشگاه پلی تکنیک میلان

پلی تکنیک میلان ارائه کننده‌ی دوره‌های مهندسی، معماری و طراحی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و تحصیلات عالی است.و به لحاظ رتبه‌بندی هنری، این دانشگاه در سال 2021، رنکینگ 5 را در میان بهترین دانشگاه‌های هنر جهان از آن خود کرده است

این مرکز  با بیش از ۴۵۰۰۰ دانشجو، بزرگترین دانشگاه فنی ایتالیاست. گفتنی است از این آمار، بیش از ۷۰۰۰ دانشجوی بین‌المللی از بیش از ۱۰۰ کشور مختلف جهان هستند .

 

دانشگاه آلتو فنلاند

دانشگاه آلتو، شامل رشته های مختلفی است و پردیس اصلی آن در اوتانیمی در منطقه اسپوی فنلاند قرار دارد. این مرکز آموزشی، در مجموع دارای شش مدرسه آموزش عالی با حدود ۲۰،۰۰۰ دانشجو است.

در ضمن باید گفت دوره‌ها در مدارس هنر، طراحی و معماری، فناوری صنایع شیمیایی، کسب و کار، مهندسی برق، مهندسی و علم ارائه می‌شوند و برنامه‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در تمام رشته‌های تحصیلی برگزار می‌شوند. در مورد تحصیل در رشته هنر نیز در دوره‌‌ی کارشناسی ۶ رشته و ۱۸ رشته هم در دوره‌ی کارشناسی ارشد ارائه می‌شود .

.

تیم تحریریه تام‌لند

آموزش اصولی ساخت ویدیو، معرفی ابزارها و تجهیزات تولید محتوای ویدیویی و کمک به خوانندگان عزیز برای ساخت ویدیوهای باکیفیت و پربازده، هدف اصلیِ تیم تحریریه تام‌لند است.

پشتیبانی و مشاوره تام‌لند

اگه برای ثبت‌نام و شرکت در کلاس‌ها،نیاز به مشاوره داری شماره‌ات رو بذار تا باهات تماس بگیریم

"*" indicates required fields

جدیدترین ها

عضویت در خبرنامه تام‌لند

جهت دریافت رایگان به روزترین مقالات تام‌لند پست الکترونیک خود را وارد نمایید

مطالب پیشنهادی تام‌لند

قابل توجه بچه‌های رشته‌های ریاضی و تجربی😎

استاد حامد اسماعیلی از الان به بعد توی تام‌لند همراهمون هستن تا در درس شیمی کنار شما باشن و شما رو به بهترین عملکرد خودتون برسونن✨

قابل توجه بچه‌های رشته هنر😎

استاد لیدا فضلی از الان به بعد تو تام‌لند همراهمون هستن تا در درس انیمیشن همراه ما و شما باشن

خبر خوب‌برای بچه‌های رشته هنر❤️

استاد سهیل جامی از الان به بعد تو تام‌لند همراهمون هستن تا در‌ رشته طراحی صنعتی همراه ما و شما باشن و شما رو برای کنکور عملی آماده کنن

بچه‌های‌ رشته هنر!
یه خبری واسه‌تون دارم🥳

استاد سجاد موسوی زاده از الان به بعد تو تام‌لند همراهمون هستن تا تو درس بازیگری برای کنکور عملی کنارمون باشن😉