بهترین روش جمع‌بندی کنکور|چگونه برای شرکت در همایش جمع‌بندی کنکور آماده شویم؟

زمان مطالعه < 1 دقیقه
[sharethis-inline-buttons]

بدون شک روزهای نزدیک به کنکور تا حد بسیار زیادی مهم هستند. آنقدر که مشاوران پیشنهاد می‌دهند تا یک برنامه‌ریزی دقیق برای تثبیت آموخته‌ها در ذهن صورت گیرد. یکی از راه‌های سریع و موثر برای ایجاد نظم ذهنی در ایام باقی مانده تا آزمون، جمع‌بندی کنکور است.

 

ویژگی‌های همایش جمع‌بندی کنکور چیست؟

به طور خلاصه یک همایش مفید و کارآمد ویژگی‌های زیر را خواهد داشت:

1- برای همه دانش‌آموزان با هر سطح تحصیلی طراحی شده است.

2- در زمان مناسب برگزار می‌شود.( حدودا ده روز مانده به کنکور)

3- اساتید نخبه و حرفه‌ای آن را برگزار می‌کنند.

4- به صورت آنلاین یا حضوری تشکیل می‌شود.

 

 

چگونه برای شرکت در همایش جمع‌بندی کنکور آماده شویم؟

فرض کنید قرار است مغز شما تمام دانش چند سال اخیرش را در یک روز مرور کند! پس باید آماده و پرانرژی در این همایش‌ها شرکت کنید. پیشنهاد می‌کنیم توصیه‌های زیر را مطالعه کرده و از آن‌ها برای حضور در همایش جمع‌بندی کنکور استفاده کنید:

1- بودجه‌بندی هر درس را بررسی کرده و مباحث پرتکرار را مروری کنید.

2- در هر درس نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنید.

3-از فصولی که درصد کمتری را در آزمون‌ها دریافت کرده‌اید؛ یک لیست تهیه کنید تا در هنگام همایش نکات آن مباحث را با دقت بیشتری فراگیرید.

4- روز قبل از همایش اقدام به مطالعه مطالب جدید نکنید.

5- لوازم یادداشت و ثبت خود را برای شرکت در همایش آماده کنید.

6- سعی کنید شب قبل حتما به خوبی استراحت کنید تا مغز شما در طول همایش بیشترین کارآیی را داشته باشد

 

به شما اطمینان می‌دهیم جمع‌بندی باعث کاهش استرس و عملکرد بهتر شما خواهد شد. در نهایت امیدواریم با انتخاب درست، گام آخر کنکور را درست برداشته و نتیجه زحمات خود را دریافت کنید.

تیم تحریریه تام‌لند

آموزش اصولی ساخت ویدیو، معرفی ابزارها و تجهیزات تولید محتوای ویدیویی و کمک به خوانندگان عزیز برای ساخت ویدیوهای باکیفیت و پربازده، هدف اصلیِ تیم تحریریه تام‌لند است.

پشتیبانی و مشاوره تام‌لند

اگه برای ثبت‌نام و شرکت در کلاس‌ها،نیاز به مشاوره داری شماره‌ات رو بذار تا باهات تماس بگیریم

"*" indicates required fields

جدیدترین ها

عضویت در خبرنامه تام‌لند

جهت دریافت رایگان به روزترین مقالات تام‌لند پست الکترونیک خود را وارد نمایید

مطالب پیشنهادی تام‌لند

به گزارش ایسنا، شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه امروز سه شنبه به ریاست دکتر مسعود پزشکیان و با حضور سران قوای مقننه و قضائیه، ماده واحده نحوه تعیین سهمیه مناطق داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۴ را بررسی کرد. در این جلسه مقرر شد که نظام نامه جدیدی برای سهمیه بندی عادلانه مناطق داوطلبان تدوین شود که بر اساس تفکیک سهمیه های کنکور به صورت استانی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا، سازمان سنجش آموزش کشور جدول زمان بندی ثبت نام و برگزاری آزمون های سراسری و دکتری سال ۱۴۰۴ را اعلام کرد. بر این اساس، ثبت نام برای نوبت اول کنکور سراسری از ۲۰ آبان امسال آغاز شده و تا ۲۶ آبان ادامه خواهد داشت. نوبت اول این کنکور در روزهای ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴ برگزار می شود.

به گزارش جماران، عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، درباره تغییرات کنکور اعلام کرد که مدل کنکور تغییری نخواهد کرد. وی اظهار داشت: (در مدل قبلی، دانش‌آموزان تنها به تست‌زنی مشغول بودند و دبیرستان‌ها عملاً نقش خود را از دست داده بودند. پیش از این، آمار قبولی مدارس غیرانتفاعی در رتبه‌های بالای کنکور بیشتر بود؛ اما اکنون دانش‌آموزان مدارس دولتی موفقیت بیشتری دارند.)

به گزارش خبرگذاری ایسنا، ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو فقط بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته از مهرماه ۱۴۰۳ برای دانشگاه آزاد اسلامی شروع می شود