پنج دلیل برای شرکت در همایش جمع‌بندی کنکور

زمان مطالعه 2 دقیقه
[sharethis-inline-buttons]

روزهای نزدیک به کنکور معمولا برای داوطلبان استرس‌زا و نگران کننده است. ترس از فراموشی آنچه تا کنون خوانده و به خاطر سپرده‌اند یا از قلم انداختن نکته‌ای مهم خواب و خوراک را از برخی می‌رباید. اگر این احساسات را تجربه کرده یا می‌کنید، اصلا غیرعادی نیست. بسیاری از دانش‌آموزان مشابه شما هستند. اما راه حل چیست؟ آیا باید بگذاریم استرس همه چیز را تغییر دهد؟ بی شک خیر!
راه حل آسان و قطعا مفیدی که می‌توان برای این مسئله پیشنهاد کرد شرکت در همایش جمع‌بندی کنکور است که معمولا یک هفته تا ده روز مانده به آزمون برگزار می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید تا پنج دلیل برای شرکت در همایش جمع‌بندی کنکور به شما ارائه دهیم.

1- مرور دوباره همه چیز

شاید شما بارها دروس را مرور کرده باشید. اما این‌بار، اساتید یک طبقه‌بندی دقیق همراه با پیوستگی مطالب را به شما ارائه خواهند کرد. پس اگر چیزی را فراموش کردید نگران نباشید، دوباره آن را به یاد آورده و در ذهن شما تثبیت می‌شود.

2- نکات جا مانده

خیلی طبیعی است که دانش‌آموز از یک نکته مهم غافل مانده یا آن را متوجه نشده باشد. در همایش جمع‌بندی این نکات پیش روی شما قرار می‌گیرند تا در فرصت باقی مانده بر روی آن‌ها کار کنید.

3- ایجاد نظم ذهنی

حتما می‌دانید یک ذهن منظم، هم تست‌های ترکیبی را بهتر پاسخ می‌دهد، هم زمان کمتری را صرف می‌کند. نظم ذهنی از برجسته‌ترین نتایج همایش جمع‌بندی کنکور است که باعث استفاده حداکثری فرد از توان ذهنی خود می‌شود.

4- کاهش استرس

بدون شک مهم‌ترین نتیجه همایش ایجاد یک آرامش نسبی به دلیل نظم ذهنی است. برای استفاده تمام و کمال از دانش خود، داوطلب می‌بایست شرایط روحی-روانی مناسبی داشته باشد.

5- بهره‌مندی از اساتید نخبه

اگر درست انتخاب کنید با بهره‌مندی از حضور اساتید حرفه‌ای می‌توانید در کمترین فرصت آموخته‌های خود را سامان داده و نکات از قلم افتاده را بیابید.

سخن پایانی

توجه داشته باشید که همایش جمع‌بندی کنکور برای تدریس یا آموزش علمی افراد طراحی نشده است. کارکرد این همایش مرورو تذکر نکات، ایجاد نظم‌دهی و کاهش استرس است که در روزهای پایانی باقی مانده تا کنکور بسیار مفید خواهد بود. همایش‌ها آنلاین یا حضوری، رایگان یا همراه با هزینه و با اساتید متفاوتی برگزار می‌شوند. توصیه می‌کنیم با بهره‌گیری از مشاوره و پشتیبانی مناسب، انتخابی درست داشته و از این فرصت برای تغییر رتبه خود در جهت مثبت استفاده کنید.

تیم تحریریه تام‌لند

آموزش اصولی ساخت ویدیو، معرفی ابزارها و تجهیزات تولید محتوای ویدیویی و کمک به خوانندگان عزیز برای ساخت ویدیوهای باکیفیت و پربازده، هدف اصلیِ تیم تحریریه تام‌لند است.

پشتیبانی و مشاوره تام‌لند

اگه برای ثبت‌نام و شرکت در کلاس‌ها،نیاز به مشاوره داری شماره‌ات رو بذار تا باهات تماس بگیریم

"*" indicates required fields

جدیدترین ها

عضویت در خبرنامه تام‌لند

جهت دریافت رایگان به روزترین مقالات تام‌لند پست الکترونیک خود را وارد نمایید

مطالب پیشنهادی تام‌لند

به گزارش ایسنا، شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه امروز سه شنبه به ریاست دکتر مسعود پزشکیان و با حضور سران قوای مقننه و قضائیه، ماده واحده نحوه تعیین سهمیه مناطق داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۴ را بررسی کرد. در این جلسه مقرر شد که نظام نامه جدیدی برای سهمیه بندی عادلانه مناطق داوطلبان تدوین شود که بر اساس تفکیک سهمیه های کنکور به صورت استانی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا، سازمان سنجش آموزش کشور جدول زمان بندی ثبت نام و برگزاری آزمون های سراسری و دکتری سال ۱۴۰۴ را اعلام کرد. بر این اساس، ثبت نام برای نوبت اول کنکور سراسری از ۲۰ آبان امسال آغاز شده و تا ۲۶ آبان ادامه خواهد داشت. نوبت اول این کنکور در روزهای ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴ برگزار می شود.

به گزارش جماران، عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، درباره تغییرات کنکور اعلام کرد که مدل کنکور تغییری نخواهد کرد. وی اظهار داشت: (در مدل قبلی، دانش‌آموزان تنها به تست‌زنی مشغول بودند و دبیرستان‌ها عملاً نقش خود را از دست داده بودند. پیش از این، آمار قبولی مدارس غیرانتفاعی در رتبه‌های بالای کنکور بیشتر بود؛ اما اکنون دانش‌آموزان مدارس دولتی موفقیت بیشتری دارند.)

به گزارش خبرگذاری ایسنا، ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو فقط بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته از مهرماه ۱۴۰۳ برای دانشگاه آزاد اسلامی شروع می شود