زمان بازگشایی خوابگاه های دانشجویی اعلام شد/ امکان ثبت نام جاماندگان

زمان مطالعه 2 دقیقه
[sharethis-inline-buttons]

بر اساس گزارش ایسنا، اداره خوابگاه های دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی زمان بازگشایی خوابگاه ها و شرایط ثبت نام برای دانشجویان ورودی جدید مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری (غیربومی) متقاضی اقامت در خوابگاه ها برای نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ را اعلام کرد.

ثبت نام خوابگاه و انتخاب اتاق برای دانشجویان جدیدالورود تنها پس از تکمیل انتخاب واحد و به صورت الکترونیکی امکان پذیر است. دانشجویان می توانند با مراجعه به سامانه خوابگاهی گلستان و وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، طبق زمان‌بندی اعلام شده،https://ems.atu.ac.ir به نشانی

نسبت به انتخاب اتاق خود اقدام کنند.

تمامی دانشجویان روزانه و شبانه غیربومی که تازه وارد دانشگاه شده اند، می توانند از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۱۹ شهریورماه تا پایان روز یکشنبه ۲۵ شهریورماه با مراجعه به سامانه خوابگاهی، نسبت به انتخاب اتاق خود اقدام کنند.

براساس بخشنامه شماره ۱۳۰/۴۴۹۰ مورخ ۲۱/۰۴/۱۴۰۲ صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تمامی دانشجویان موظفند در ابتدای هر نیمسال تحصیلی و پیش از ورود به خوابگاه، اجاره بهای خود را به صورت نقدی پرداخت کنند. در صورت پرداخت نقدی اجاره بها تا ۴۵ روز از ابتدای نیمسال تحصیلی، دانشجویان از ده درصد تخفیف بهره مند خواهند شد. اما اگر مبلغ اجاره بها از روز ۴۶ تا پایان نیمسال تحصیلی پرداخت نشود، مبلغ به صورت کامل و بدون تخفیف محاسبه خواهد شد. همچنین، استفاده از خوابگاه در نیمسال های بعد، منوط به تسویه کامل بدهی ها براساس آخرین نرخ اجاره بهای تعیین شده برای خوابگاه های دانشجویی خواهد بود.

دانشجویان دوره های روزانه و شبانه غیربومی که در نیمسال گذشته در خوابگاه ساکن بوده اند و به هر دلیلی موفق به پیش ثبت نام در ردادماه نشده اند، باید حداکثر تا روز چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ نسبت به انتخاب واحد و پرداخت بدهی اجاره بهای خوابگاه اقدام کنند و موضوع را به مسئول خوابگاه مربوطه اطلاع دهند. در غیر این صورت، اداره خوابگاه ها هیچ تعهدی در قبال اسکان این دانشجویان نخواهد داشت.

دانشجویان ورودی جدید دوره روزانه باید برای نهایی کردن ثبت نام اتاق خود، یک حساب بانکی فعال در بانک تجارت و شماره همراه به نام خود داشته باشند. آن ها موظفند حداکثر ظرف ۷۲ ساعت پس از انتخاب اتاق در سامانه گلستان، نسبت به تسویه حساب، تعیین تکلیف مقطع تحصیلی قبلی، ثبت مقطع جدید و تکمیل اطلاعات در سامانه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم  و  همچنین پرداخت هزینه خوابگاه اقدام کنند. در صورت بروز هرگونه مشکل،refah.swf.ir به نشانی

باید به مسئول خوابگاه خود مراجعه کنند.

توجه کنید که در صورت عدم تشکیل پرونده یا عدم پرداخت هزینه خوابگاه تا زمان مقرر، اسکان این دانشجویان لغو خواهد شد. پرداخت اجاره بهای دانشجویان دوره شبانه از طریق سامانه گلستان انجام می شود.

تمامی دانشجویان جدیدالورود دوره روزانه باید مبلغ ۱,۲۵۰,۰۰۰ ریال (یک میلیون و دویست و پنجاه هزار ریال) به عنوان ورودیه از طریق بخش پرداخت خدمات رفاهی در سامانه گلستان واریز کنند و نحوه اسکان دانشجویان کارشناسی ورودی جدید ۱۴۰۳، متعاقباً اعلام خواهد شد. همه مراحل ثبت نام خوابگاه به صورت غیرحضوری خواهد بود.

در مورد اسکان دانشجویان کارشناسی ترم ۹، کارشناسی ارشد ترم ۵ و دکتری ترم ۹، به اطلاع می رساند که وضعیت اسکان این دانشجویان پس از اتمام اسکان دانشجویان ورودی جدید، در اطلاعیه ای که در هفته آخر مهرماه منتشر خواهد شد، اعلام می شود. بنابراین، لطفاً از مراجعه حضوری به اداره خوابگاه ها خودداری بکنند.

تمامی خوابگاه های دانشگاه علامه طباطبایی از روز جمعه، ۲۳ شهریور بازگشایی شده و آماده اسکان دانشجویان خواهند بود.

تیم تحریریه تام‌لند

آموزش اصولی ساخت ویدیو، معرفی ابزارها و تجهیزات تولید محتوای ویدیویی و کمک به خوانندگان عزیز برای ساخت ویدیوهای باکیفیت و پربازده، هدف اصلیِ تیم تحریریه تام‌لند است.

پشتیبانی و مشاوره تام‌لند

اگه برای ثبت‌نام و شرکت در کلاس‌ها،نیاز به مشاوره داری شماره‌ات رو بذار تا باهات تماس بگیریم

"*" indicates required fields

جدیدترین ها

عضویت در خبرنامه تام‌لند

جهت دریافت رایگان به روزترین مقالات تام‌لند پست الکترونیک خود را وارد نمایید

مطالب پیشنهادی تام‌لند

به گزارش ایسنا، شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه امروز سه شنبه به ریاست دکتر مسعود پزشکیان و با حضور سران قوای مقننه و قضائیه، ماده واحده نحوه تعیین سهمیه مناطق داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۴ را بررسی کرد. در این جلسه مقرر شد که نظام نامه جدیدی برای سهمیه بندی عادلانه مناطق داوطلبان تدوین شود که بر اساس تفکیک سهمیه های کنکور به صورت استانی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا، سازمان سنجش آموزش کشور جدول زمان بندی ثبت نام و برگزاری آزمون های سراسری و دکتری سال ۱۴۰۴ را اعلام کرد. بر این اساس، ثبت نام برای نوبت اول کنکور سراسری از ۲۰ آبان امسال آغاز شده و تا ۲۶ آبان ادامه خواهد داشت. نوبت اول این کنکور در روزهای ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴ برگزار می شود.

به گزارش جماران، عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، درباره تغییرات کنکور اعلام کرد که مدل کنکور تغییری نخواهد کرد. وی اظهار داشت: (در مدل قبلی، دانش‌آموزان تنها به تست‌زنی مشغول بودند و دبیرستان‌ها عملاً نقش خود را از دست داده بودند. پیش از این، آمار قبولی مدارس غیرانتفاعی در رتبه‌های بالای کنکور بیشتر بود؛ اما اکنون دانش‌آموزان مدارس دولتی موفقیت بیشتری دارند.)

به گزارش خبرگذاری ایسنا، ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو فقط بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته از مهرماه ۱۴۰۳ برای دانشگاه آزاد اسلامی شروع می شود