جمع‌بندی کنکور | کلاس نکته و تست با نیترو تاملند

زمان مطالعه 3 دقیقه
[sharethis-inline-buttons]

کلاس نکته و تست با نیترو تاملند

چند ماه مونده به کنکور و ممکنه فکر کنید دیگه آخرشه! راهی برای اینکه بتونید تا روز کنکور خودتون رو به صد که نه، اما به یک حدی برسونید که بتونید یک رتبه معقول رو به دست بیارید وجود نداره. راستش این فکر شاید تا حدی درست باشه اما غیرممکن نیست، میشه با تلاشی نسبی به چیزی که می خواید برسید. البته تو این راه نباید تنها باشید، باید کمک بگیرید و خودتون رو تو شرایط یادگیری قرار بدید. در غیر این صورت اتفاقی که میخواید ازتون دور و دورتر میشه. تاملند برای اینکه تو این مسیر همراهتون باشه آمادست، کافیه با دوره نیتروتاملند آشنا بشید.

حتما خیلی از شما تا به امروز خوب درس خوندید، برنامه داشتید و طبق اون پیش رفتید، تو آزمون ها موفقید و درصد خوبی رو تو هر درس به دست میارید. خیلی از شما هم سطح متوسطی دارید، حس می کنید هنوز برای این که بتونید درصد خوبی رو توی هر درس به دست بیارید کار دارید. نیتروتاملند برای همه شما برنامه ای رو ترتیب داده که بتونید تا روز کنکور به بهترین شکل درصد خودتون رو تو هر درس بیشتر و بیشتر کنید. فرقی نمی کنه تو چه سطحی هستید و چقدر درس خوندید، تاملند تا روز کنکور کنارتونه.

نیتروتاملند یک دوره نکته و تسته که همه بچه های کنکوری با هر سطح و نحوه مطالعه ای می تونن شرکت کننده اش باشن، همون طور که می دونید تو کلاس های نکته و تست از نکات و قسمت هایی از دروس تدریس میشه که بسیار مهم هستن، در دوره نیتروتاملند اساتید قسمت هایی از دروس رو بهتون تدریس می کنن که تست خیزتر هستن، روش هایی رو از حل تست بهتون یاد میدن که زودتر به جواب برسید. تو این دوره تست های خیلی زیادی حل میشه. برای همینه که همه کنکوری ها با شرکت تو این دوره می تونن شرایط بهتری برای خودشون به وجود بیارن. در واقع نیتروتاملند نکات مهم هر درس رو براتون هایلایت می کنه!

 

دوره نیتروتاملند از کِی شروع میشه؟ 15 / فروردین / 1402

 

چه کسایی می تونن تو این دوره شرکت کنن؟ تمام کنکوری های رشته ریاضی، تجربی و انسانی

 

چه درس هایی تو این دوره تدریس میشن؟ تمامی درس های رشته ریاضی، تجربی و انسانی

 

چجوری برگزار میشه؟ یه دوره آنلاینه که بعد از تموم شدن هر جلسه، می تونید چندین بار اون رو به صورت آفلاین ببینید.

 

کدوم اساتید این درس هارو تدریس می کنن؟ تاملند بهترین اساتید ایران رو در همه درس ها کنار خودش داره، حالا اساتیدی که تو دروه نیتروتاملند کار بچه ها هستن رو بهتون معرفی می کنیم.

 

کدوم استاد؟چه درسی؟کدوم استاد؟چه درسی؟
استاد ملاک پورریاضی تجربیاستاد آقاجانیشیمی
استاد مقدم نیاریاضی تجربیدکتر لطفی نیاشیمی
دکتر حنیف عظیمیزیست شناسیاستاد مددیشیمی
دکتر پازوکیزیست شناسیدکتر مهدویشیمی
استاد ذهبیفیزیکدکتر رجاییزمین شناسی
استاد یحیویفیزیکاستاد رفعتیحسابان
دکتر باباییشیمیاستاد نقیهحسابان
استاد علایی نسبهندسه / گسستهاستاد ناصرهندسه
استاد موذنی پورگسستهاستاد محمدی نژادریاضی انسانی
دکتر خاکساریروانشناسی / اقتصادفلسفه و منطقاستاد بهادر
استاد بیگدلیتاریخ و جغرافیااستاد بیگدلیجامعه شناسی
استاد فلاحعربی اختصاصیاستاد قاضیادبیات اختصاصی

 

حالا که با اساتید این دوره آشنا شدید انتخاب براتون راحت تر شده و بهتر می تونید تصمیم بگیرید. همون طور که گفتیم شرکت تو این دوره برای همه کنکوری ها ضروریه، فرقی نمی کنه که در چه سطحی هستید، اگر تو دسته بچه هایی هستید که خوب درس خوندن و قوی عمل کردن این دوره بهتون کمک کنه تا یک بار دیگه نکات بسیار مهم رو مرور کنید

اگه تو دسته کنکوری هایی قرار می گیرید که تسلط خوبی روی درسا ندارن این دوره بهتون قسمتی از درس هارو آموزش میده که بسیار پراهمیته! فکر کنید حتی اگه بتونید چند تست از هر درس رو به خوبی یاد بگیرید و اونارو تو کنکور هم پیاده کنید میتونه چه تاثیر خوبی روی رتبه کنکورتون داشته باشه؟! حل تست های زیاد و نکات بسیار مهم تو این کلاسا شمارو با فضای کنکور بیشتر آشنا می کنه، شاید الان کمی با تست ها و درس هایی که نخوندید فاصله داشته باشید. اما نیروتاملند همه اینارو براتون هایلایت میکنه.

به کتاب هایی که کنارتونه نگاه کنید، می تونید رو این همه درس و متن تا روز کنکور به خوبی مسلط بشید؟ قطعا نه! پس باید بتونید از مهم ترین قسمت های این درس ها که تا حدودی مشخصه تو کنکور ازشون سوال میاد اطلاع پیدا کنید و به خوبی مطالعشون کنید، نیتروتاملند برای همین برگزار میشه تا به شما کمک کنه که بتونید تو مدت زمان کم مطالبی رو مطالعه کنید که براتون مفید و کاربردیه. البته که تلاش خودتونم شرط بسیار مهمی برای کسب یک نتیجه ایده آله.

در آخر، اون کتابایی که کنارته رو نگاه کن. نیتروتاملند قسمت های مهم این دروس رو برای شما هایلایت میکنه!

 

تیم تحریریه تام‌لند

آموزش اصولی ساخت ویدیو، معرفی ابزارها و تجهیزات تولید محتوای ویدیویی و کمک به خوانندگان عزیز برای ساخت ویدیوهای باکیفیت و پربازده، هدف اصلیِ تیم تحریریه تام‌لند است.

پشتیبانی و مشاوره تام‌لند

اگه برای ثبت‌نام و شرکت در کلاس‌ها،نیاز به مشاوره داری شماره‌ات رو بذار تا باهات تماس بگیریم

"*" indicates required fields

جدیدترین ها

عضویت در خبرنامه تام‌لند

جهت دریافت رایگان به روزترین مقالات تام‌لند پست الکترونیک خود را وارد نمایید

مطالب پیشنهادی تام‌لند

قابل توجه بچه‌های رشته‌های ریاضی و تجربی😎

استاد حامد اسماعیلی از الان به بعد توی تام‌لند همراهمون هستن تا در درس شیمی کنار شما باشن و شما رو به بهترین عملکرد خودتون برسونن✨

قابل توجه بچه‌های رشته هنر😎

استاد لیدا فضلی از الان به بعد تو تام‌لند همراهمون هستن تا در درس انیمیشن همراه ما و شما باشن

خبر خوب‌برای بچه‌های رشته هنر❤️

استاد سهیل جامی از الان به بعد تو تام‌لند همراهمون هستن تا در‌ رشته طراحی صنعتی همراه ما و شما باشن و شما رو برای کنکور عملی آماده کنن

بچه‌های‌ رشته هنر!
یه خبری واسه‌تون دارم🥳

استاد سجاد موسوی زاده از الان به بعد تو تام‌لند همراهمون هستن تا تو درس بازیگری برای کنکور عملی کنارمون باشن😉