تمدید مهلت ثبت نام کنکور ۱۴۰۳- آخرین فرصت

زمان مطالعه < 1 دقیقه
[sharethis-inline-buttons]

هر ساله به دلیل بی اطلاعی تعداد زیادی از داوطلبان، سازمان سنجش چند روز بیشتر به شرکت کنندگان آزمون سراسری مهلت می دهند. اگر آنها می خواهند در این ماراتن شرکت کنند، باید خیلی زود فرم ثبت نام را تکمیل کنند.

تاریخ ثبت نام کنکور 1403

کنکور 1403 در دو مرحله برگزار می شود. این آزمون یکبار در اریبهشت ماه و بار دیگر در تیر ماه برگزار می شود و داوطلبان از تاریخ 5 تا 15 آذر ماه مهلت داشتند که در کنکور نوبت اول (اردیبهشت ماه ) نام نویسی کنند. همچنین تاریخ ثبت نام کنکور دوم ( تیر ماه) از 7 الی 12 فروردین می باشد. پیش از ثبت نام داوطلبان باید هزینه ثبت نام کنکور را پرداخت کنند.

تمدید مهلت ثبت نام کنکور 1403

سازمان سنجش به دلیل اینکه بسیاری از دانش آموزان فراموش می کنند در این مدت تعیین شده، در کنکور ثبت نام کنند و یا اینکه تعدادی می خواهند مشخصات خود را ویرایش کنند؛ چند روزی را به مهلت ثبت نام کنکور 1403 اضافه می کنند. اما دانش آموزان باید توجه کنند که این چند روز آخرین فرصت ثبت نام کنکور 1403 می باشد و باید سریعا اقدام به پرداخت هزینه و خرید سریال آزمون کنند. پس ثبت نام کنکور 1403 تا پایان روز چهارشنبه 15 آذر، تمدید شد.

ثبت نام کنکور سراسری به صورت اینترنتی و توسط سایت سازمان سنجش انجام می شود برای اینکه در ثبت نام اشتباه و خطایی نداشته باشید، می توانید دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری را مطالعه کنید.

تیم تحریریه تام‌لند

آموزش اصولی ساخت ویدیو، معرفی ابزارها و تجهیزات تولید محتوای ویدیویی و کمک به خوانندگان عزیز برای ساخت ویدیوهای باکیفیت و پربازده، هدف اصلیِ تیم تحریریه تام‌لند است.

پشتیبانی و مشاوره تام‌لند

اگه برای ثبت‌نام و شرکت در کلاس‌ها،نیاز به مشاوره داری شماره‌ات رو بذار تا باهات تماس بگیریم

"*" indicates required fields

جدیدترین ها

عضویت در خبرنامه تام‌لند

جهت دریافت رایگان به روزترین مقالات تام‌لند پست الکترونیک خود را وارد نمایید

مطالب پیشنهادی تام‌لند

قابل توجه بچه‌های رشته‌های ریاضی و تجربی😎

استاد حامد اسماعیلی از الان به بعد توی تام‌لند همراهمون هستن تا در درس شیمی کنار شما باشن و شما رو به بهترین عملکرد خودتون برسونن✨

قابل توجه بچه‌های رشته هنر😎

استاد لیدا فضلی از الان به بعد تو تام‌لند همراهمون هستن تا در درس انیمیشن همراه ما و شما باشن

خبر خوب‌برای بچه‌های رشته هنر❤️

استاد سهیل جامی از الان به بعد تو تام‌لند همراهمون هستن تا در‌ رشته طراحی صنعتی همراه ما و شما باشن و شما رو برای کنکور عملی آماده کنن

بچه‌های‌ رشته هنر!
یه خبری واسه‌تون دارم🥳

استاد سجاد موسوی زاده از الان به بعد تو تام‌لند همراهمون هستن تا تو درس بازیگری برای کنکور عملی کنارمون باشن😉