
تیکت ها
مقدار زمان پاسخ دهی به تیکتها چقدر هست؟
همکاران ما از ۸ صبح تا ۱۱ شب، با اختلاف حداکثر ۱ ساعت، تیکت ثبت شده شما رو جواب میدن.
برای ثبت تیکت به کدام قسمت باید برویم؟
برای ثبت درخواستی که دارید از طریق تیکت، ابتدا وارد پنل کاربری بشید حاشیه سمت راست پنل کاربری بخش تیکتها را بزنید سپس درخواستی که دارید در این بخش ثبت نمایید.
دستهبندی موضوعات
سوالات متداول
آیا تامیار شامل اقساط هم میشود؟
خیر، امکان خرید قسطی از تامیار وجود ندارد.
آیا پشتیبانها برنامه تحصیلی نیز در اختیار دانشآموز قرار می دهند؟
خیر، پشتیبانها به عنوان راهنمای سایت با شما در ارتباط هستند و هر سوالی در ارتباط با سایت و یا دورهها دارید میتوانید از پشتیبانی که برای شما در نظر گرفته شده مطرح نمایید در اسرع وقت پاسخگوی شما هستند.
نحوه فیلتر کردن موضوعات مختلف در دوره منتخب چگونه است؟
به چه دلیل باید مدارک داخل سایت بارگزاری شود؟
بارگزاری مدارک دانشآموز به عنوان احراز هویت میباشد.
از کدام قسمت سایت میتوان نام و داخلی پشتیبان را مشاهده کرد؟
بعد از ورود به پنل کاربری، از قسمت بالا و سمت چپ صفحه روی گزینه «پشتیبان شما» کلیک کنید تا نام و شماره داخلی پشتیبانتان نمایش داده شود.
آیا کلاس آنلاین پرسش و پاسخ و جمعبندی هم خواهید داشت؟
کلاسهای متنوعی نظیر همایش جمعبندی، نکته و تست و غیره برگزار خواهد شد که فقط از طریق سایت یا صفحه اینستاگرام اطلاعرسانی خواهد شد.