متوسطه دوم
هیچ داده ای یافت نشد
دستهبندی موضوعات
سوالات متداول
آیا امکان تماس با خطوط کاری پشتیبانها وجود دارد؟
به دلیل کنترل کیفیت تماسها، امکان تماس با خطوط کاری پشتیبانها نمیباشد شما از طریق تماس با مجموعه میتوانید با پشتیبانها در ارتباط باشید.
چگونه در تامیار وضعیت سفارش ثبت شده را میتوان مشاهده کرد؟
وارد بخش تامیار شوید حاشیه سمت راست صفحه آیکون سفارشات قرار گرفته شده در این قسمت تمامی سفارشات شما ثبت میشود و میتوانید مشاهده کنید.
آیا قبل از برگزاری کلاس آنلاین مباحث آن اطلاعرسانی میشود؟
بله قبل از برگزاری کلاس جزوه آن در اختیار ثبتنام کنندگان قرار خواهد گرفت. هر دو هفته یکبار، جزوات دو هفته آتی بر روی سایت قرار میگیرد. برای مشاهده یا دانلود جزوه، به قسمت ((مشاهده جزئیات)) درس مراجعه فرمایید. در سربرگ برنامه درسی، جزوات، فیلم آفلاین کلاس و سایر محتوای کلاس در دسترس خواهد بود.
نحوه تکمیل پروفایل در پنل سایت تاملند
چگونه میتوانم با استفاده از گوشی و لپتاپ کلاسهای آنلاین را پیگیری کنم؟
برای استفاده کلاس با لپ تاپ و گوشی هم باید مثل سایر سیستمهای کامپیوتری آدرس سایت را در قسمت آدرسبار مرورگر وارد کرده پس از اینتر زدن و ورود به سایت میتوانید پس از ثبت نام به کلیه کلاسهای آنلاین و آفلاین دسترسی پیدا کنید.
آیا پشتیبانها برنامه تحصیلی نیز در اختیار دانشآموز قرار می دهند؟
خیر، پشتیبانها به عنوان راهنمای سایت با شما در ارتباط هستند و هر سوالی در ارتباط با سایت و یا دورهها دارید میتوانید از پشتیبانی که برای شما در نظر گرفته شده مطرح نمایید در اسرع وقت پاسخگوی شما هستند.