مشاوره تحصیلی
آیا امکان تماس با خطوط کاری پشتیبانها وجود دارد؟
به دلیل کنترل کیفیت تماسها، امکان تماس با خطوط کاری پشتیبانها نمیباشد شما از طریق تماس با مجموعه میتوانید با پشتیبانها در ارتباط باشید.
آیا پشتیبانها برنامه تحصیلی نیز در اختیار دانشآموز قرار می دهند؟
خیر، پشتیبانها به عنوان راهنمای سایت با شما در ارتباط هستند و هر سوالی در ارتباط با سایت و یا دورهها دارید میتوانید از پشتیبانی که برای شما در نظر گرفته شده مطرح نمایید در اسرع وقت پاسخگوی شما هستند.
از کدام قسمت سایت میتوان نام/داخلی/شماره همراه پشتیبان را مشاهده کرد؟
پس از ورود به پنل کاربری خود از حاشیه سمت راست صفحه بخش لیست دوره ها در باکس قرمز رنگ نام، داخلی، شماره همراه پشتیبان شما درج شده است
مشاورهها تا چه بازه زمانی با ما تماس میگیرند؟
پس از ثبتنام و انتخاب استاد مشاور تا حداکثر 7 روز کاری با شما تماس گرفته میشود.
مشاورهای که در داخل پنل کاربری قرار داده شده در رابطه با چه موضوعی ما را راهنمایی میکند؟
مشاورهها به عنوان راهنمای سایت برای شما در نظر گرفته شده تا هر سوالی که دارید پاسخگو و راهنمای شما باشند.
دستهبندی موضوعات
سوالات متداول
از چه مرورگری باید برای مشاهده کلاسها استفاده کرد؟
برای مشاهده کلاسها از تمامی مرورگرها میتوانید استفاده کنید؛ ولی با استفاده از مرورگر کروم یا موزیلا فایرفاکس تجربه بهتری خواهید داشت.
فایل سوالات و پاسخها تا حداکثر چه زمانی پس از آزمون بر روی پنل قرار میگیرد؟
تا حداکثر 48 ساعت پس از اتمام وقت قانونی آزمون فایل سوالات و پاسخنامه بر روی پنل شما بارگزاری میشود.
آیا کلاس آنلاین پرسش و پاسخ و جمعبندی هم خواهید داشت؟
کلاسهای متنوعی نظیر همایش جمعبندی، نکته و تست و غیره برگزار خواهد شد که فقط از طریق سایت یا صفحه اینستاگرام اطلاعرسانی خواهد شد.
آیا تامشاپ شامل اقساط هم میشود؟
خیر، امکان خرید قسطی از تامشاپ وجود ندارد.
آیا برگزاری کلاسها در طول سال هم ادامه خواهد داشت؟
کلاسهای آنلاین در طول سال برگزار خواهد شد.
بخش تامشاپ چیست؟
تامشاپ یک فروشگاه اینترنتی برای محصولات مجموعه تاملند میباشد که میتوان با تام کوینهای بدست آمده از راهکارهای ذکر شده تخفیف برای خرید محصولات اعمال کرد.