تام‌استار و تام‌کوین

خیر، شما فقط برای ثبت‌نام قادر به استفاده از تام‌کوین هستید.
با تکمیل کردن اطلاعات پروفایل پنل خود به صورت کامل به شما ۵۰ تام کوین تعلق می‌گیرد. با دعوت هربار از یکی از دوستانتان که داخل تام‌لند عضویت ندارند، به شرطی که بعد از دعوت حداقل یک درس داخل مجموعه خریداری کنند ۲۰۰ تام‌کوین به شما تعلق می‌گیرد. با خرید هر دوره ۱٪ از مبلغ واریزی بابت ثبت‌نام به شما تام‌کوین تعلق می‌گیرد. پس از خرید از تام‌شاپ اگر برای مجموعه ویدیو آنباکس ارسال نمایید به شما ۷۰ تام‌کوین تعلق می‌گیرد. با شرکت در مسابقات و کمپین شما می‌توانید با توجه به شرایط هر مسابقه و کمپین تعدادی تام‌کوین دریافت کنید.
خیر، پس از اتمام سال تحصیلی تمامی موارد روی پنل دانش آموزان پاک خواهد شد.
خیر، فقط با پرداخت مبلغ قسط اولیه به شما به اندازه ۱٪ مبلغ واریزی تام کوین تعلق می‌گیرد.
خیر، برای خرید هر محصول تا تعداد مشخصی امکان استفاده از تام‌کوین وجود دارد و مابقی مبلغ باید از طریق درگاه بانکی پرداخت گردد. اگر برای محصولی به ارزش کل مبلغ امکان استفاده از تام‌کوین باشد هزینه ارسال باید واریز گردد.
هر عدد تام کوین به مبلغ 1000 تومان می‌باشد و شما می‌توانید برای ثبت‌نام در دوره‌های دیگر از تام‌کوین‌ها استفاده نمایید و استفاده از تام‌کوین برای اقساط امکان پذیر نیست
شما با پاسخ دادن به سوالات ستاره دار که اساتید در کلاس‌ها میپرسند، شرکت در آزمون ها،حضور در کلاس‌های آنلاین و…. تعدادی ستاره دریافت می‌کنید و اگر تعداد ستاره‌هایتان جزو دانش‌آموزان برتر باشد از مجموعه با شما تماس می‌گیرند که می‌خواهید در قرعه کشی یک میلیون تومانی شرکت کنید یا به شما تعدادی تام‌کوین تعلق بگیرد.

دسته‌بندی موضوعات

سوالات متداول

تام‌شاپ یک فروشگاه اینترنتی برای محصولات مجموعه تام‌لند می‌باشد که می‌توان با تام کوین‌های بدست آمده از راهکارهای ذکر شده تخفیف برای خرید محصولات اعمال کرد.
هر درس در هر هفته تمرین و تکلیف دارد که دانش‌آموز می‌تواند تمرین را انجام دهد.
تا حداکثر 48 ساعت پس از اتمام وقت قانونی آزمون فایل سوالات و پاسخنامه بر روی پنل شما بارگزاری می‌شود.
برای مشاهده کلاس‌ها از تمامی مرورگرها می‌توانید استفاده کنید؛ ولی با استفاده از مرورگر کروم یا موزیلا فایرفاکس تجربه بهتری خواهید داشت.