تیکت ها
مقدار زمان پاسخ دهی به تیکتها چقدر هست؟
همکاران ما از ۸ صبح تا ۱۱ شب، با اختلاف حداکثر ۱ ساعت، تیکت ثبت شده شما رو جواب میدن.
برای ثبت تیکت به کدام قسمت باید برویم؟
برای ثبت درخواستی که دارید از طریق تیکت، ابتدا وارد پنل کاربری بشید حاشیه سمت راست پنل کاربری بخش تیکتها را بزنید سپس درخواستی که دارید در این بخش ثبت نمایید.
دستهبندی موضوعات
سوالات متداول
آیا جزوه تمام کلاسهای آنلاین را هم بهصورت pdf و قبل از برگزاری کلاس در سایت ارائه میدهید؟
تمامی جزوات کلاسها به صورت pdf و قبل از برگزاری کلاس در جزئیات دوره ثبتنامی در دسترس خواهد بود.
تامکوینها پس از اتمام سال تحصیلی همچنان بر روی پنل باقی میماند؟
خیر، پس از اتمام سال تحصیلی تمامی موارد روی پنل دانش آموزان پاک خواهد شد.
نحوه ارسال پیام در کلاس آنلاین
تا چه زمان پس از گذشت موعد قسط امکان پرداخت اقساط وجود دارد؟
شما تا پایان سال تحصیلی جاری دسترسی به محتوای درسی را دارید تا قبل از کنکور تیرماه شما اگر اقساط پرداخت نمایید دسترسی برای شما مجددا فعال میگردد.
گفتگوی آنلاین سایت در کدام بخش قرار گرفته؟
زمانی که شما وارد سایت تاملند میشوید پایین سمت راست سایت آیکون قرمز رنگی قرار گرفته شده از این طریق هر سوالی در ارتباط با مجموعه دارید میتوانید مطرح کنید پاسخگوی شما دانشآموز یا والدین عزیز هستیم.
مشاورهها تا چه بازه زمانی با ما تماس میگیرند؟
پس از ثبتنام و انتخاب استاد مشاور تا حداکثر 7 روز کاری با شما تماس گرفته میشود.