
تیکت ها
مقدار زمان پاسخ دهی به تیکتها چقدر هست؟
همکاران ما از ۸ صبح تا ۱۱ شب، با اختلاف حداکثر ۱ ساعت، تیکت ثبت شده شما رو جواب میدن.
برای ثبت تیکت به کدام قسمت باید برویم؟
برای ثبت درخواستی که دارید از طریق تیکت، ابتدا وارد پنل کاربری بشید حاشیه سمت راست پنل کاربری بخش تیکتها را بزنید سپس درخواستی که دارید در این بخش ثبت نمایید.
دستهبندی موضوعات
سوالات متداول
آیا کلاس آنلاین پرسش و پاسخ و جمعبندی هم خواهید داشت؟
کلاسهای متنوعی نظیر همایش جمعبندی، نکته و تست و غیره برگزار خواهد شد که فقط از طریق سایت یا صفحه اینستاگرام اطلاعرسانی خواهد شد.
نحوه ارتباط با پشتیبانی از طریق گفتگوی آنلاین سایت
.
چگونه در تامیار وضعیت سفارش ثبت شده را میتوان مشاهده کرد؟
وارد بخش تامیار شوید حاشیه سمت راست صفحه آیکون سفارشات قرار گرفته شده در این قسمت تمامی سفارشات شما ثبت میشود و میتوانید مشاهده کنید.
برای ثبت تیکت به کدام قسمت باید برویم؟
برای ثبت درخواستی که دارید از طریق تیکت، ابتدا وارد پنل کاربری بشید حاشیه سمت راست پنل کاربری بخش تیکتها را بزنید سپس درخواستی که دارید در این بخش ثبت نمایید.
نحوه برگزاری کلاسها به چه صورت خواهد بود؟
بهصورت لایو و در وبسایت برگزار میشود. امکان مشاهده بهصورت بازپخش هم وجود خواهد داشت.
مشاورهها تا چه بازه زمانی با ما تماس میگیرند؟
پس از ثبتنام و انتخاب استاد مشاور تا حداکثر 7 روز کاری با شما تماس گرفته میشود.