خرید دوره ها

خیر، شما فقط برای ثبت‌نام قادر به استفاده از تام‌کوین هستید.
خیر، شما در همان تاریخی که اقساط مشخص شدند قادر به پرداخت هستید.
شما تا پایان سال تحصیلی جاری دسترسی به محتوای درسی را دارید تا قبل از کنکور تیرماه شما اگر اقساط پرداخت نمایید دسترسی برای شما مجددا فعال می‌گردد.
بله، عدم پرداخت اقساط به‌صورت خودکار دسترسی به محتوای درسی غیرفعال می‌گردد و زمانی که در مجموعه پرداختی داشته باشید همان لحظه دسترسی فعال می‌گردد.
با تکمیل کردن اطلاعات پروفایل پنل خود به صورت کامل به شما ۵۰ تام کوین تعلق می‌گیرد. با دعوت هربار از یکی از دوستانتان که داخل تام‌لند عضویت ندارند، به شرطی که بعد از دعوت حداقل یک درس داخل مجموعه خریداری کنند ۲۰۰ تام‌کوین به شما تعلق می‌گیرد. با خرید هر دوره ۱٪ از مبلغ واریزی بابت ثبت‌نام به شما تام‌کوین تعلق می‌گیرد. پس از خرید از تام‌شاپ اگر برای مجموعه ویدیو آنباکس ارسال نمایید به شما ۷۰ تام‌کوین تعلق می‌گیرد. با شرکت در مسابقات و کمپین شما می‌توانید با توجه به شرایط هر مسابقه و کمپین تعدادی تام‌کوین دریافت کنید.
خیر، فقط با پرداخت مبلغ قسط اولیه به شما به اندازه ۱٪ مبلغ واریزی تام کوین تعلق می‌گیرد.
ثبت‌نام کلاس‌های کنکور ۱۴۰۴ فقط از طریق وبسایت www.tamland.ir امکان‌پذیر می‌باشد. دکمه ورود l ثبت نام را بزنید، لیست دروس را از پنل سمت راست انتخاب کنید. چند سربرگ وجود دارد که برای رشته‌ها و دوره های مختلف است. برای ثبت‌نام در هر درس یا بسته‌ای از دروس، می‌توانید دکمه ثبت‌نام یا مشاهده جزئیات را بزنید.
تخفیف منطقه ۲: دانش‌آموزان مناطق ۲کشور (مطابق سهمیه بندی سازمان سنجش) هنگام ثبت نام از تخفیف ۱۰ درصدی در تمام دروس تام‌لند برخوردار خواهند شد. تخفیف منطقه ۳: دانش‌آموزان مناطق ۳کشور (مطابق سهمیه‌بندی سازمان سنجش) هنگام ثبت‌نام از تخفیف ۲۰ درصدی در تمام دروس تام‌لند برخوردار خواهند شد. این تخفیف‌ها هنگام ثبت‌نام در کلاس‌ها اعمال خواهد شد. البته نیاز است که دانش‌آموزان متقاضی این تخفیف‌ها، مدارک مورد نیاز را ارائه دهند.
به غیر از دانش‌آموزان مناطق ۲ و ۳ کشور و دانش‌آموزان تحت پوشش سازمان بهزیستی تخفیفی برای سایرین وجود ندارد.

دسته‌بندی موضوعات

سوالات متداول

سفارش ثبت شده تا حداکثر ۱۰ روز کاری به دست شما می‌رسد.
برای استفاده کلاس با لپ‌ تاپ و گوشی هم باید مثل سایر سیستم‌های کامپیوتری آدرس سایت را در قسمت آدرس‌بار مرورگر وارد کرده پس از اینتر زدن و ورود به سایت می‌توانید پس از ثبت نام به کلیه کلاس‌های آنلاین و آفلاین دسترسی پیدا کنید.
همکاران ما از ۸ صبح تا ۱۱ شب، با اختلاف حداکثر ۱ ساعت، تیکت ثبت شده شما رو جواب می‌دن.
تام‌شاپ یک فروشگاه اینترنتی برای محصولات مجموعه تام‌لند می‌باشد که می‌توان با تام کوین‌های بدست آمده از راهکارهای ذکر شده تخفیف برای خرید محصولات اعمال کرد.
پس از ورود به پنل کاربری خود از حاشیه سمت راست صفحه بخش لیست دوره ها در باکس قرمز رنگ نام، داخلی، شماره همراه پشتیبان شما درج شده است