
مشاوره تحصیلی
آیا امکان تماس با خطوط کاری پشتیبانها وجود دارد؟
به دلیل کنترل کیفیت تماسها، امکان تماس با خطوط کاری پشتیبانها نمیباشد شما از طریق تماس با مجموعه میتوانید با پشتیبانها در ارتباط باشید.
آیا پشتیبانها برنامه تحصیلی نیز در اختیار دانشآموز قرار می دهند؟
خیر، پشتیبانها به عنوان راهنمای سایت با شما در ارتباط هستند و هر سوالی در ارتباط با سایت و یا دورهها دارید میتوانید از پشتیبانی که برای شما در نظر گرفته شده مطرح نمایید در اسرع وقت پاسخگوی شما هستند.
از کدام قسمت سایت میتوان نام و داخلی پشتیبان را مشاهده کرد؟
بعد از ورود به پنل کاربری، از قسمت بالا و سمت چپ صفحه روی گزینه «پشتیبان شما» کلیک کنید تا نام و شماره داخلی پشتیبانتان نمایش داده شود.
مشاورهها تا چه بازه زمانی با ما تماس میگیرند؟
پس از ثبتنام و انتخاب استاد مشاور تا حداکثر 7 روز کاری با شما تماس گرفته میشود.
مشاورهای که در داخل پنل کاربری قرار داده شده در رابطه با چه موضوعی ما را راهنمایی میکند؟
مشاورهها به عنوان راهنمای سایت برای شما در نظر گرفته شده تا هر سوالی که دارید پاسخگو و راهنمای شما باشند.
دستهبندی موضوعات
سوالات متداول
چگونه باید وارد پنل کاربری شد؟
از گزینه ورود در صفحه اصلی سایت، با وارد کردن شماره موبایل و رمز عبورتون به راحتی وارد سایت خواهید شد و سپس از قسمت لیست دورهها میتونید پایه مورد نظر را انتخاب کنید.
کلاسها مختص کدام نظام آموزشی میباشد؟
تمامی کلاسها مختص نظام آموزشی جدید میباشند.
نحوه ارتباط با پشتیبانی از طریق گفتگوی آنلاین سایت
.
از چه مرورگری باید برای مشاهده کلاسها استفاده کرد؟
برای مشاهده کلاسها از تمامی مرورگرها میتوانید استفاده کنید؛ ولی با استفاده از مرورگر کروم یا موزیلا فایرفاکس تجربه بهتری خواهید داشت.
چگونه میتوانم با استفاده از گوشی و لپتاپ کلاسهای آنلاین را پیگیری کنم؟
برای استفاده کلاس با لپ تاپ و گوشی هم باید مثل سایر سیستمهای کامپیوتری آدرس سایت را در قسمت آدرسبار مرورگر وارد کرده پس از اینتر زدن و ورود به سایت میتوانید پس از ثبت نام به کلیه کلاسهای آنلاین و آفلاین دسترسی پیدا کنید.
چگونه میتوانم از کلاسهای آینده مطلع شوم؟ آیا برای تمام دروس کلاس آنلاین دارید؟
با عضویت در سایت و یا مراجعه به سایت میتوانید از برنامه کلاسها مطلع شوید.