
مشاوره تحصیلی
آیا امکان تماس با خطوط کاری پشتیبانها وجود دارد؟
به دلیل کنترل کیفیت تماسها، امکان تماس با خطوط کاری پشتیبانها نمیباشد شما از طریق تماس با مجموعه میتوانید با پشتیبانها در ارتباط باشید.
آیا پشتیبانها برنامه تحصیلی نیز در اختیار دانشآموز قرار می دهند؟
خیر، پشتیبانها به عنوان راهنمای سایت با شما در ارتباط هستند و هر سوالی در ارتباط با سایت و یا دورهها دارید میتوانید از پشتیبانی که برای شما در نظر گرفته شده مطرح نمایید در اسرع وقت پاسخگوی شما هستند.
از کدام قسمت سایت میتوان نام و داخلی پشتیبان را مشاهده کرد؟
بعد از ورود به پنل کاربری، از قسمت بالا و سمت چپ صفحه روی گزینه «پشتیبان شما» کلیک کنید تا نام و شماره داخلی پشتیبانتان نمایش داده شود.
مشاورهها تا چه بازه زمانی با ما تماس میگیرند؟
پس از ثبتنام و انتخاب استاد مشاور تا حداکثر 7 روز کاری با شما تماس گرفته میشود.
مشاورهای که در داخل پنل کاربری قرار داده شده در رابطه با چه موضوعی ما را راهنمایی میکند؟
مشاورهها به عنوان راهنمای سایت برای شما در نظر گرفته شده تا هر سوالی که دارید پاسخگو و راهنمای شما باشند.
دستهبندی موضوعات
سوالات متداول
چگونه میتوانم از کلاسهای آینده مطلع شوم؟ آیا برای تمام دروس کلاس آنلاین دارید؟
با عضویت در سایت و یا مراجعه به سایت میتوانید از برنامه کلاسها مطلع شوید.
در صورت عدم پرداخت قسط ایا دسترسی به محتوای درسی بسته میشود؟
بله، عدم پرداخت اقساط بهصورت خودکار دسترسی به محتوای درسی غیرفعال میگردد و زمانی که در مجموعه پرداختی داشته باشید همان لحظه دسترسی فعال میگردد.
نحوه ارتباط با پشتیبانی از طریق گفتگوی آنلاین سایت
.
کلاسها مختص کدام نظام آموزشی میباشد؟
تمامی کلاسها مختص نظام آموزشی جدید میباشند.
برای مشاهده بهتر کلاسها از چه سیستمی استفاده کنیم بهتر است؟
بهتر است که با کامپیوتر، لپتاپ یا تبلت ببینید، بدین ترتیب کلاس کیفیت بهتری نسبت به موبایل خواهد داشت.
آیا امکان خرید محصول از تامیار فقط با استفاده از تامکوینها امکان پذیر هست؟
خیر، برای خرید هر محصول تا تعداد مشخصی امکان استفاده از تامکوین وجود دارد و مابقی مبلغ باید از طریق درگاه بانکی پرداخت گردد. اگر برای محصولی به ارزش کل مبلغ امکان استفاده از تامکوین باشد هزینه ارسال باید واریز گردد.