
مشاوره تحصیلی
آیا امکان تماس با خطوط کاری پشتیبانها وجود دارد؟
به دلیل کنترل کیفیت تماسها، امکان تماس با خطوط کاری پشتیبانها نمیباشد شما از طریق تماس با مجموعه میتوانید با پشتیبانها در ارتباط باشید.
آیا پشتیبانها برنامه تحصیلی نیز در اختیار دانشآموز قرار می دهند؟
خیر، پشتیبانها به عنوان راهنمای سایت با شما در ارتباط هستند و هر سوالی در ارتباط با سایت و یا دورهها دارید میتوانید از پشتیبانی که برای شما در نظر گرفته شده مطرح نمایید در اسرع وقت پاسخگوی شما هستند.
از کدام قسمت سایت میتوان نام و داخلی پشتیبان را مشاهده کرد؟
بعد از ورود به پنل کاربری، از قسمت بالا و سمت چپ صفحه روی گزینه «پشتیبان شما» کلیک کنید تا نام و شماره داخلی پشتیبانتان نمایش داده شود.
مشاورهها تا چه بازه زمانی با ما تماس میگیرند؟
پس از ثبتنام و انتخاب استاد مشاور تا حداکثر 7 روز کاری با شما تماس گرفته میشود.
مشاورهای که در داخل پنل کاربری قرار داده شده در رابطه با چه موضوعی ما را راهنمایی میکند؟
مشاورهها به عنوان راهنمای سایت برای شما در نظر گرفته شده تا هر سوالی که دارید پاسخگو و راهنمای شما باشند.
دستهبندی موضوعات
سوالات متداول
آیا کلاسها را در صفحات مجازی میتوان دید؟
کلاسها فقط در سایت به آدرس https://lms.tamland.ir قابل دسترسی میباشد. همچنین از صفحه اینستاگرام تاملند به شناسه tamland.ir@ میتوانید اطلاعات و اخبار تاملند را دریافت کنید.
آیا کلاسها همیشه به صورت رایگان برگزار میشود؟
خیر فقط جلسه اول کلاسها رایگان است. بنا به اطلاعرسانی از قبل، ممکن است برخی از کلاسها رایگان باشد.
میتونم استاد هر درس رو خودم انتخاب کنم؟
بله؛ امکان انتخاب همه اساتید برای همه دروس برات فراهمه.
برای ثبت تیکت به کدام قسمت باید برویم؟
برای ثبت درخواستی که دارید از طریق تیکت، ابتدا وارد پنل کاربری بشید حاشیه سمت راست پنل کاربری بخش تیکتها را بزنید سپس درخواستی که دارید در این بخش ثبت نمایید.
آزمونهای محک کارنامه دارند؟
بله، اما صرفا برای آگاهی دانش آموز از عملکرد خود میباشد و تاثیری بر تعداد ستارههای شما ندارد.